Schutz
SCHUTZ е основан от ALEXANDRE BIRMAN в БРАЗИЛИЯ през 1995 година. Марката се фокусира върху съвременния дизайн, с нейната ДНК, изградена върху секси, модерна, смела и уверена жена. Дизайнът, високото качество, модата и свободата на изказване са в основата на марката.
Продуктите на Schutz ценят жените с характер.
Emporio Armani
През 1981 година Emporio Armani, създава нова революционна, всеобхватна , звездно бляскава модна линия. Създадена за мъжете и жените, които обичат стила Armani и търсят продукт, който в същината си е висша мода. Emporio Armani поставя нова тенденция на пазара, с високо качество интересна визия,комбинирано с известно име и респект към него. Името “Emporio” се преписва като нова концепция на демократичната мода. Орел е емблема която комуникира с сила незабавно и лесно разпознаваем начин, и е избран, защото той е символ на власт - извисявайки се високо в полет, като талисман за добър късмет за новата линия
Coccinelle
Coccinelle марка, която е референция в производството на чанти и аксесоари в сектора за достъпни луксозни стоки, е основана от семейството Mazzieri в Парма през 1978 г., където в момента се намира седалището й. Усет към детайла, качество, изискан дизайн и проучване на настоящите тенденции: това са отличителните характеристики на продуктите Coccinelle, които винаги са били синоним на изискан стил и италиански дизайн. Всеки продукт е произведен с помощта на най-автентичната традиционна изработка.
Michael Kors
Michael Kors е бързо развиваща се глобална луксозна марка, ръководена от изкючителен екип и известен, всепризнат дизайнер - Майкъл Корс. От стартирането на съименната на дизайнера марката преди повече от 30 години, Michael Kors се открява с отличителен дизайн, материи и изработка със зададена естетика, която съчетава елегантност и стилен спортен характер. Визията на г-н Корс превръща фирмата от америкаснка къща за луксозно спортно облекло в глобална компания за аксесоари, обувки и облекло, с присъствие в над 95 страни.
Trussardi Jeans
Trussardi Jeans е ежедневната марка на стила Trussardi: емблематичния и свoбодомислещ свят на денима, винаги е бил обвързан с елегантност и култура, които определят марката. Различните видове кройки се присъединяват към класическата през годините, за да задоволят интереса на по-младите клиенти. Trussardi Jeans е посветена на нуждите на метрополитния начин на живот и e предназначенa за свободното време.
Lui JO
LIU JO е създадена като резултат от брилянтната интуиция на братята Марки – Марко и Ванис, които в средата на 90-те години създават първата си колекция от плетива, стартирайки проект, който в последствие ще се докаже като изключително успешен и далновиден. Предприятието е основано в Карпи – местност, в която се произвежда най-висококачествения трикотаж в Италия, позната като един от главните двигатели на италианската индустрия и важма пресечна точка на изследвания, технологии и традиции.
Марката се развива бързо и утвърждава присъствието си в модния сектор чрез представянето на колекциите LIU•JO и LIU•JEANS, символи на изтънчена, динамична и модерна женственост.
GAS
Основателят и президент на Grotto Spa., притежаващ страстта към бизнеса и модата, произлизаща от малкият семейния бизнес на своята майка, която е била собственик на галантерия. След навършване на пълнолетие той започва да следва, по-точно за удоволствие, учи за музикален PR, което му дава доживотен вкус към младежката мода. Разбирайки, че традиционните дрехи никога не могат да изразят младежката култура, той прави пълна промяна на магазина на майка си и започва да продава в него дънки. Тъй като не се задоволява с това, което пазара предлага, в началото на 70-те години той започва предприемаческото си приключение създавайки занаятчийска работилница произвеждаща негови собствени дрехи. След десетина години създава компанията Grotto Spa., в която всички фази на производството са фокусирани върху създаването на колекции, насочени към потребителите в търсене на оригинални, качествени дрехи, които също така са функционални и разнообразни. През 1984г. той реализира мечтата си с лансирането на колекцията на GAS. От тогава марката GAS продължава да се разраствая и развива на международно ниво пренасяйки своите модни линии и ценности на основните световни пазари.
Pepe Jeans London
Годината е 1973 и група от шумни деца се блъскат, за да се наместят около непретенциозна пазара сергия, която служи за подслон от ледения февруарски дъждец под железопътния мост в сърцето на Portobello Market, Лондон. Жуженето е осезаемо. Преселвайки се с метрото, автобуси и мотоциклети от далечните краища на Лондон, тази микс крю се среща на най-модерният пазара в столицата, в опит да се докопат до един неуловим чифт дънки, където най-взискателните модни поклонници разменят идеи. Именно там през 1973 г., под този мост в Notting Hill, бранда Pepe Jeans е роден.
Lacoste
Истинската история на "Крокодила" започва през 1923г., след като Рене Лакост се обзалага с капитана на отбора на френската купа "Дейвис", Алън Мър, който му обещава куфар от крокодилска кожа, ако спечели важен за отбора мач. Събитието било съобщено в статия в Boston Evening Transcript, в която за пръв път журналистите дали прякора „крокодилът” на Рене Лакост. След това американската общественост запазила този прякор, който подчертавал упоритостта на тенис кортовете демонстрирана във факта, че той никога не „пускал своята плячка”. Така неговият приятел Робърт Джордж, който бил илюстратор, направил дизайн на крокодил и го избродирал върху блейзъра, с който излизал на корта. Легендата се родила.
The Kooples
The Kooples е френска модна къща, основана през 2008 г. , предлагаща достъпни луксозни колекции за мъже и жени, които силно се отличават. Философията на The Kooples предлага нов прочит на британския шивашки стил с рокендрол привкус като емблематични съвременни артикули, представящи естествения парижки шик и лондонска елегантност. Висококачествените колекции дрехи и аксесоари на The Kooples се отличават с многобройни емблематични детайли, които повишават привлекателността на марката, като същевременно предлагат тренди и елегантна визия за всеки повод.
Antony Morato
Antony Morato е създадена от Lello Caldarelli през 2007 година. Произлизаща от Италия, марката съчетава традиция и стил като същевременно търси вдъхновение от космополитни градове. Съвременни и изпълнени с живот, продуктите на Antony Morato успяват да се докоснат до същността на модерния човек, който приема модата като средство, с което да изрази себе си.Творенията на марката са създадени да обличат ,,Модерния Мъж'' през деня като изграждат стилна визия със своите иновативни и качествени дрехи.
FILA
Когато братята Фила за пръв път отворят своя магазина през 1911 г. в Биела, малък град в подножието на северна Италия, те нямат представа колко далеч ще стигне тяхното начинание. Първоначално в работата по създаването на качествен текстил за местните жители, братята се стремят да произвеждат тъкани, които съчетават лукса, изкуството и полезността, вдъхновявайки се от родината си, за да създадат продукт, който е изящно текстуриран и емоционален като италианския пейзаж: строгостта на Алпите, изяществото на хълмовете и смелостта на средиземноморското крайбрежие. Днес, когато празнуваме 108-та годишнина на Фила, ние сме горди да кажем, че тяхната мечта е преродена в тази компания. От скалистите върхове на Еверест до прочутите зелени площи на Уимбълдън, името Фила повтаря едно безспорно наследство на върховите постижения,
Историята на трансформацията на Фила в водещ световен дизайнер на спортни облекла от висок клас е една от непрекъснатите еволюции, движени от философията на иновациите, която е в основата на техните най-успешни проекти.
Plein Sport
Plein Sport - първата в света луксозна марка за активно спортно облекло. Първото и единствено правило е: Няма правила - очаквай неочакваното!
Plein Sport не е втора линия на Philipp Plein. Той е самостоятелна марка, напълно нова концепция и изцяло независим субект. Може и да споделя неподражаемото ДНК на Philipp Plein – този безкомпромисен бунтовнически дух с вкус на ултра-лукс – но Plein Sport е нещо наистина уникално.
Plein Sport е вдъхновен от звездите в екстремните спортове, парашутисти и „house-runners”, които се предизвикват до краен предел и за най-смъртоностните смелчаци, които предизвикват властите в търсене на най-силния адреналин.Това са героите на Plein Sport: бързи, здрави и агресивни - всички качества, въплътени в емблемата на марката – тигъра.
Запомнете: Оцеляват най-издръжливите. Затова бъдете сигурни, че тренирате с най-добрите.
Pony
1972 - ОСНОВАНИ НА МЕДИСЪН АВЕНЮ В НЮ ЙОРК СПОРТНИ ОБУВКИ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА МОДЕРНИТЕ ХОРА. ПЪРВОНАЧАЛНО PONY СТАРТИРА КАТО АТЛЕТИЧНА МАРКА ЗА ОБУВКИ.
1976 - ПЕЛЕ ОТБЕЛЯЗВА СВЕТОВНИЯ СИ РЕКОРД 1250-ТИ ГОЛ И Е НАГРАДЕН СЪС ЗЛАТНО КОПИЕ НА ОБУВКАТА НА PONY, КОЯТО НОСИ ПО ВРЕМЕ НА ОТБЕЛЯЗВАНЕ НА ГОЛА .
1978 - ОБУВКИТЕ НА PONY БЯХА НОСЕНИ И ОТ ЛАРИ ХОЛМС И ОТ КЕН НОРТЪН В ТИТЛАТА НА WBC В ТЕЖКА КАТЕГОРИЯ.
1979 - ДЕЙВИД ТОМПСЪН СЕ ПРИСЪЕДИНИ КЪМ ЕКИПА НА PONY И ПЕЧЕЛИ MVP И NBA ALL STAR В ЕДИН И СЪЩИ ДЕН.
1980 - НЮ ЙОРК КОСМОС СПЕЧЕЛИ ЧЕТВЪРТАТА СИ ТИТЛА ОТ NASL С ГОЛОВЕ, ОТБЕЛЯЗАНИ ВЪВ ФИНАЛИТЕ ОТ СПОРТИСТИТЕ НА PONY - CHINAGLIA И ROMERO.
1981 - ИГРАЕКИ С ОБУВКИТЕ ОТ PONY, TRACY AUSTIN СПЕЧЕЛИ U.S. OPEN
1986 - SPUD WEBB СЪС СВОЙТЕ 170 СМ, СЕ ИЗВИСИ НАД ГИГАНТИТЕ, ЗА ДА ПОЛУЧИ ТИТЛАТА НА NBA - ЗАБИВКАТА В СВОИТЕ ОБУВКИ PONY CITY WINGS.
2001 - ОБУВКИТЕ НА PONY БЯХА ЗАБЕЛЯЗАНИ НА КРИСТЕН СТЮАРТ, ДЖЪСТИН ТИМБЪРЛЕЙК, ПАРИС ХИЛТЪН, БЛИНК 182 И ДРУГИ ИЗВЕСТНИ ЛИЧНОСТИ.
2005 - PONY ЗАПОЧВА СЪТРУДНИЧЕСТВО С РАП ИКОНАТА SNOOP DOGG, ПО СЪЗДАВАНЕ НА НЕГОВАТА ЛИНИЯ ЗА КЕЦОВЕ DOGGY BISCUITZ.
2012 - PONY ОТБЕЛЯЗВА СВОЯТА 40-ГОДИШНИНА С КНИГА, СЪБРАЛА ЦЯЛАТА ИМ ИСТОРИЯ.
2019 - PONY СЛЕДВАЙКИ СВОЯТА ВЯРНА ПОСОКА ПРОДЪЛЖАВА ДА ЗАЩИТАВА ИМЕТО СИ НА СПОРТНИТЕ ОБУВКИ ЗА МОДЕРНИТЕ ХОРА.
Iceberg
Iceberg дебютира на пазара през 1974, в дните когато спортното облекло бележи най-голямата промяна в модерните представи за облекло и начин на поведение. Iceberg задвижва двустепенна трансформация - не просто спортно облекло, а плетено спортно облекло.
Iceberg започва пътя към това приключение като пуска колекция пуловери, проектирани и развити в колаборция с Жан Шарл де Кастелбай - нашумял талант по онова време. Гилмар поканил младия талант да работи за новата марка и заедно, като пионери на златния век в Италианските дрехи-готови-за-обличане те допринасят за процъвтяващото бъдеще на страната.
Един такъв забележителен проект изисква и също толкова забележителна рекламна кампания, а именно такава, която включва сбор от посланници на марката от ранга на Анди Уорхол, Карла Фрачи, Вивиен Уестууд, Лучиано Бенетон и Франко Мошино (тоест включва личности от света на модата, които са се съгласили да позират за друга марка!)
Diesel
Стартирайки като компания фокусирана върху производството на качествени дрехи, Diesel се е превърнала в част от световната младежка култура. Diesel е иновативна мевдународна компания за дизайн, произвеждаща богата колекция от дънки, дрехи и аксесоари. Тя е лидер и пионер в новите стилове, материи, производствени техники и контрол върху качеството, за да гарантира забележителен продукт. Компанията е представена в повече от 80 държави с повече от 5000 точки на продажба и над 300 монобранд магазина (200 от които са притежавани от компанията, а останалите са чрез партньорства с местни дистрибутори). Когато Ренцо Росо създава компанията през 1978г., той искал тя да бъде лидер - една компания, която поема рискове и издълбава ниша за себе си в сферата си. Той се заобиколил от креативни, талантливи хора – иноватори, които като него отхвърляли робственото следване на тенденции типично за модната индустрия.
Byblos By Byblos
Незабравимо пътуване назад към корените, с мръсна газ от бряг до бряг в търсене на положителната енергия и мечтаната свободата.
Стил изплаващ от Източното крайбрежие, който съчетава в себе си познатите класически, ежедневни градските и непокорните диско цветове, срещайки се смело в дизайните и тъканите на дрехите, противоположно на всички приети норми за естествените материи. Щампи, изобразяващи динамика, съчетани с нови камуфлажни дизайни предвещаващи един новосъздаден смел и независим градски стил.